Пошуковий запит: (<.>A=Астапцева Х$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Астапцева Х. А. Репрезентація моди на шпальтах жіночих часописів Львова (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Х. А. Астапцева // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2016. - № 2. - С. 380–395. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2016_2_44 Проаналізовано форми і методи репрезентації моди як соціокультурного явища на шпальтах жіночої періодики Львова, зокрема її українсько- та російськомовного сегментів кінця XIX і першої третини XX ст. Увагу зосереджено на типології видань і специфіці висвітлення модних тенденцій в оглядових і публіцистичних статтях рубрик, присвячених моді.
|
2. |
Астапцева Х. А. Становлення Харитини Кононенко як журналістки та редакторки жіночої преси [Електронний ресурс] / Х. А. Астапцева // Наукові записки Інституту журналістики. - 2017. - Т. 2. - С. 33-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2017_2_7
|
3. |
Астапцева Х. А. Історія моди у традиційних та новітніх медіа (досвід Украіни та англомовних країн) [Електронний ресурс] / Х. А. Астапцева // Українське журналістикознавство. - 2017. - Вип. 18. - С. 23-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzhz_2017_18_5
|
4. |
Астапцева Х. "Балачки про моду" Харитини Кононенко — нове слово у жіночій пресі Галичини (На матеріалах "Жіночої сторінки" у газеті "Діло" (1936—1939 рр.) [Електронний ресурс] / Х. Астапцева // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2017. - Вип. 7. - С. 173-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2017_7_12
|
5. |
Астапцева Х. А. Ґенеза "Жіночої Сторінки" крізь призму моди та фемінізму (на матеріалах газети "Новий Час" (1926-1939 рр.)) [Електронний ресурс] / Х. А. Астапцева // Scientific notes of the Institute of journalism. - 2019. - Т. 1. - С. 95-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2019_1_11
|
6. |
Астапцева Х. А. Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр. [Електронний ресурс] / Х. А. Астапцева // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 1. - С. 152–161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_1_18 Охарактеризовано рекламні оголошення товарів іноземних брендів для споживацької жіночої аудиторії у львівській щоденній газеті "Новий Час" за 1930-ті рр. Здійснено порівняльну характеристику українських оголошень із їхніми американськими та польськими аналогами і виявлено прямопропорційну залежність між ними. Також було синтезовано креативну складову маркетингової політики зарубіжних брендів продовольчих товарів, споживчою аудиторією яких були і залишаються жінки.
|
7. |
Астапцева Х. А. Галичанізми у fashion-публіцистиці Львова міжвоєнного періоду: зауваги на захист галицького лексикону (на матеріалах щоденників "Діло" та "Новий час" [Електронний ресурс] / Х. А. Астапцева // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 2. - С. 126–140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_2_15 Зосереджено увагу на особливостях лексикону львівських fashion-оглядачок Харитини Кононенко та Стефанії Мартинюк - співробітниць щоденних газет "Діло" та "Новий Час" у 1935 - 1939 рр. Розглянуто найяскравіші приклади лек сичних та фразеологічних одиниць, що трапляються у їхніх публікаціях про моду. Охарактеризовано внесок редакторів та журналістів львівських щоденних газет у вітчизняний термінотворчий процес. Обгрунтовано доцільність введення окре мих тогочасних термінів з індустрії моди у нинішнє медійне fashion-середовище. Висвітлено і проаналізовано думки авторитетних українських учених, письменників і мовознавців щодо актуалізації галицького варіанта української мови. На основі даних із міжвоєнної газетої хроніки доведено, що основоположни ком українського пресотворчого процесу на поч. ХХ ст. стала Галичина, а Лівобережна Україна перейняла галицьку традицію. У підсумку зроблено висновок, що введення галичанізмів не лише у побутове мовлення, а й в мову мас-медія дасть змогу сьогодні максимально дистанціюватися від нав'язаної українському народові політики русифікації, що спершу насаджувалась радянською владою, а тепер беззастережно проникає у всі сфери нашого життя через соціальні мережі та інтернет-медіа.
|
8. |
Астапцева Х. А. Fashion-референтність Стефанії Мартинюк на шпальтах газети "Новий Час" (1935-1939 рр.) [Електронний ресурс] / Х. А. Астапцева // Scientific notes of the institute of journalism. - 2019. - Т. 2. - С. 95-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2019_2_9
|
9. |
Астапцева Х. Відображення в пресі культурно-освітнього руху та громадсько-політичних буднів діячів еміграції третьої хвилі [Електронний ресурс] / Х. Астапцева // Народна творчість та етнологія. - 2020. - № 1. - С. 107-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NTE_2020_1_13
|
10. |
Астапцева Х. А. Еля Олесницька – модельєрка, fashion-оглядачка і редакториня міжвоєнного Львова: матеріали до біографії [Електронний ресурс] / Х. А. Астапцева // Рукописна та книжкова спадщина України. - 2021. - Вип. 27. - С. 250-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rks_2021_27_19
|